Sehriakif benim bacak ve göbekte geceleri aşırı kaşıntım vardı bide pul pul dökülüyordu 18 haftalığım pazartesi günü cildiyeye gittim bitane losyon ve bitane krem verdi hala biraz devam ediyor ama idare ediyor bikaç gündür. sanırım benimki aşırı kuruluktandı çünkü tahlillerimde bişey çıkmadı siz de nemlendirmeye deneyin eğer geçmediyse doktora görünseniz iyi olur