2368 Anneler merhaba :) ilk etapta biberon ve emzik almak şart mıdır çok kararsızım bu konuda birde almak gerekirse hangi markalar modeller tercih edilmeli acaba 🤔🤔
metehaninannesiii 2368 bende aldım biberon dan 2 tane aldım lansinoh emzik de biri bibs diğeri philips avent tercih ettim bibs emziği hatıra olarak saklamak için aldım
Aslhn8992 2368 ben emzik kullanmasını istediğim için emzik aldım bibs marka, biberon da her ihtimale karşı bulunsun diye Philips avent aldım😊
Ozlem23 2368 ben aldım lazım olursa aniden alıp onu steril etmekle uğraşamam hastanede diye emzikte vermek istediğim için aldım zaten hastanede hemen vericem bakalım kısmetse inşallah
Nurkiz Online gebe okuluna gidiyorum ordaki doktorlar ebeler almayın sakın cunku tek ihtiyacınız olan sey memeniz.alınca sanki psikolojik olarak sütünüzün gelmeyecegini cagırıyorsunuz diyorlar.ama ben önceden almıstım 🙈lansinoh biberon ve mamajoo emzik aldm
Peraaaa Ben wee baby aldm biberonu cam, büyük küçük Ama emziği philips awent aldm.. Biberon cok ağızda kalmıor diye sorun olmuyormuş ama emziği anne memesine en yakın philipsmiş araştıemalarıma göre, o yüzden ondan aldm
kucuktosbik27 2368 ben emzik philips avent ultra air aldım 0-6ay ama ilk ay vermeyin diyor ebeler. Hatta şöyle açıkları ebemiz süt gelimi normale dönüp bebek normal bir düzene girdikten sonra eğer sürekli sizi emmek istiyorsa ozaman emzik verebilirsiniz oda uykuya dalana kadar sonra emziği çıkarın dedi bugün.biberon da aynı şekilde illa verilecekse kaşık. Biberon veya şırıngayla beslenmeli memeye alıştıktan sonra gerek duyarsanız biberon kullanın dedi ben biberon almayı düşünmüyorum şuan zaten yeni doğduğunda hiçbir şekilde biberon vermeyin diyorlar dediğim 2 yöntemle beslensin mama yada süt verileceksede dediler
Ozlem23 2368 bence olmaz beni zaten meme reddi biberonun deliği ile alakalı birşey yani anneyi emerken çok çaba harcayıp az süt aliyo ama biberondan az çabayla çok süt alırsa biberonu tercih eder o yüzden meme reddi olur çorbayı çorba kaşığıyla içmek varken tatlı kaşığıyla içmeyi tercih etmeyiz aynı mantık tabi istisnalar vardır mutlaka ama genel nedeni bu meme reddinin
kucuktosbik27 2368 biberon meme reddine sebep oluyor oyüzden şırınfayla beslerkende bir parmağınızı emdiriyorsunuz bbebeğe memeye gelince az akışlı süt geldiği için yadırgamıyor bebiş benim arkadaşım 1 ay şırıngayla verdi göğüs ucu yoktu baya uğraştı şimdi emziriyor mamayı bıraktılar
metehaninannesiii 2368 ama şöyle bir durum var canım bibslerde ucu kaucuk dan yapıldığı için bir kac ay sonra şişiyor o yüzden bibs kullanılırken her 3 ayda bir emziği değiştirmen lazım ben hatıra kalsin diye alıyorum yani 😂
kucuktosbik27 2368 rica ederim ☺️ zaten bebek hemşireleri doğumdan sonra eğer süt gelmezse şırıngayla beslemeyi gösteriyorlar artık☺️
Esraktrc 2368 ben ne olur ne olmaz biberen lazım olursa diye philips avent cam biberon aldım. Emzik olarak da tommee tippee tercih ettim.
emiras59 2368 en iyisi philips avent bende almayı düşünüyorum her bebeğin hikayesi farklı sonuçta alıp kenarda durmasını tercih ediyorum bebeğim kendi karar verir bazıları hiç emzik tutmuyor bile. Kardeşim de emzik veriyor ama meme reddi yaşamadı ve çok örnek var böyle sizin tercihiniz yine de 🌸