34+0′ım birkaç gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı dün kontrole gitmiştim doktorum suyun azalmış dedi ciğer geliştirici verdi nst çektirdim ufak ufak kasılmaların doğum sancıların var dedi bir hafta sonra tekrar çağırdı.Bebeğimin hareketleri baya azaldı yani tekmesi pek yok çok nadir var sertleştiğini kımıldadığını birde kalp atışlarını hisssediyorum arada tabi bunada şükür.Son zamanlar büyüdüğü için yeri daraldığı için azalıyor mu hareketleri?Birde ciğer geliştirici iğnesi yaptıran oldu mu yani onun yan etkisi olabilir mi?İnternette bir doktor ciğer geliştiriciden sonra hareketler de azalma olabilir diyor bugün hemşireye sordum olmaz diyor aklım karıştı.O hareket ettikçe mutlu oluyor insan etmeyince hep tedirgin oluyor.Uzun oldu ama yazdıklarım hakkında bilgisi olan doktorunun bu konuda bilgilendirdiği annelerimiz beni aydınlatabilir mi😊
hafta