Bugün bende doktora gidicem sırf bu yüzden saglikocaginda yapılan testte çıktı enfeksiyon. Benim kasık ağrım sırt bel ağrım vardı. Hamilelikten diye düşünüyordum bundanmis. Ateşte yapıyormuş ama bende olmadı daha. Bugün inşallah ilaçları alicam. İç çamaşırı utuluyorum. Bol su içiyorum. Bide sıkmayan kıyafet giymek önemli heralde evde hatta iç camasirsiz dolaşın diyorlar denemedim ama denicem. İlaçlardan sonra da toparlarım inşallah