Kızlar merhaba bugun doktora gittim kontrolum vardi. Çok sukur bir sıkıntı yok dedi doktor. Hareketini gormedik çikolata yedim 10 dakika sonra tekrar girdim ultrasona cok minik hareketler. Doktor uyuyor olabilir dedi. Hem cok kucuk henuz dedi ama benim icim raat degil sizdede ayni sorun oldumu?