Zilannimm Migde bulantisina en çok ne iyi geliyor hanımlar ben dr prilam kullanıyorum biraz iyi geliyor ama pek ilaca bağlı kalmakta istemiyorum
Burcu4135 Zilannimm ilacq baglı kalacaksınız, maalesef 18.haftamdayım hala Prilam iciyorum. Ne yaparsam yapayım gecmedi benim ki cubuk kraker, salatalık, süt hic biri fayda etmedi bi tek prilam.
Azadceyda63 Zilannimm çubuk kraker ye ekmek ye ben ilac vermişti doktor onu kullandım anca beni rahatlattı tavsiye ederim
Zilannimm Burcu4135 Benimki şuan 14 +3 ya hiç geçmeyecek gibi migde bulantım sanırsam 9 ay devam edecek😭
Zilannimm minnakanneeee İyi ya şükür et ben bir gün ilaç almazsam kusmaktan mide bulantisindan ölüyorum
Burcu4135 Zilannimm merak etme gecıyor bende öyle dıyordum. Simdi prilamı dusurduk gece 1 tane içiyorum artık 4 5 gun sonra da bırakıcam 18+1 ız suan yok bulantı ama bende gebelık reflusu cıktı mıdem hep bogazımda sankı cok yanıyor. Sende bıraz daha sabret az kalmış. Ama bulamtı gecsede yanma gaz hep olacak sanırım rahim mıdeye baskı yapıyor cunku