ayssee Sevgili anneler diyorum ki sesimizi duyuralım çoğumuzun 90 gün primi yok ve para alamıycaz Twitterda haştag açıp sesimizi duyuralım diyorum bir sürü hamile kadın var haklarımız yenmesin bebeklerimizin hakları yenmesin
Loveme ayssee kesinlikle katılıyorum bende bu konudan muzdaribim Cimere yazdım dönmediler başka ne yapmak lazım hiç konuşulmayan bir konu
Shyla_ktlu ayssee cimere tekrar tekrar yazalım 15 senedr bir fiil çalıştım şansıma denk gelen olaya bak🤦♀️
MinikMucizeninAnnesi Konuyu aydınlatırmısınız? Benim yaklaşık 1200 primim var 3 ay önce işten ayrıldım. Bende yararlanabiliyor muyum yoksa aktif çalışıyor olmak mı gerekiyor
ayssee Doğum yaptığınız tarihten geriye dönüp bir yıl içinde 90 gün prim olması gerekiyor çoğu anne bir yıldır ücretsiz izinde o yüzden alamıyor prim sayısı yetmediği için
Shyla_ktlu Bu konuyu başa tutturun happ mam adminleri bu konu önemli bu konuyu destekleyin hergün başlık açılıp kayboluyor birbirimize destek olmamız lazım
ayssee Shyla_ktlu bence bize önderlik etmesi gereken uygulama zaten , hakkımızı aramada yanımızda olmaları lazım