merhaba, daha 6 haftalık hamileyim fakat rahim tersliği olduğunu öğrendim. Zaten ultrasonda görüntü çok zor. Böyle olunca normal doğumda çok zor diye söylenti var, yaşayan var mı? Doktorumda pek açıklama yapmadı daha çok var diye ama aklıma takıldı 🤪