Ayakta fazla kalınca belim çok ağrıyor . Ayaklarım yürümek istiyor ama bedenim izin vermiyor resmen . Karnım gündüz çok şiş yediğimden dolayı sabah daha az şiş oluyor . Bebiş daha çok sağımda geziniyor ve çok batıyor göğsüme doğru . Sağa ve sola dönerken de çok zor oluyor . Bazen çok uyuyorum bazen sabah 4-5 oluyor gram uykum gelmiyor . En sıkıcı olansa tuvalet . Acayip bunaldım tuvalet ihtiyacından