nermin61 Zeynocel merhaba bende test sonuc 2.10 yazilmiw.Referans 10 yaziyor.Bu normalmi?Haftaya doktorada gidicem inwallah
mervetanhan nermin61 olabilir canım şimdi doktorum aradı sonuçlarım çıkmış 2.30 hastaneye çagırıyor açıklıcak bakalım ne dicek
mervetanhan nermin61 canım sonucum 4.8 çıktı doktorum normal takibe devam dedi bir sıkıntım yok çok şükür 🙏🏼
nermin61 mervetanhan cok wukur cok sevindim sizim adiniza🙏O zaman tek care dermotolojiye gitmek kaliyor.
Zeynocel mervetanhan 80 lerden mi düştü canım ay çok sevindim ne yaptın da düştü ya bizde sıkı takipteyiz🙏🏻🙏🏻
mervetanhan Zeynocel yumurtayı kan ilacını doktorum kes demişti bende hep haşlama yedim sıfır yağ ile işe yaramış senin nasıl ne dedi doktorun
Zeynocel mervetanhan sınır da benim çok kan ilacını iç dedi bana ama sadece yumurta mı bu kadar düşürdü inanamıyorum çok sevindim darısı bana ya haftaya tekrar kontrol dedi
mervetanhan nermin61 Zeynocel valla canlar yumurtada baya tetikliyor onun yerine yarım yaglı süt tüketiyorum kan ilacıda kaşıntıyı tetikliyor onlarıda kestim ve işe yaradı
nermin61 Zeynocel yumurta konusu gercekden zor.Banada yumurtayi domatesi kes demiwdi eczanede bi kiz.Ondan sonra azaltmaya bawladim kawinmamda azaldi.
mervetanhan Zeynocel bence haşlama tarzı fırın yemeklerine geç kızartma hiç bir şeyi birde hergün muz ye ki bebegin kilosu artsın allah korusun aniden alalım derseler en azından bebek gelişimini tamamlamış olur 👍 yumurtadan uzak dur
nermin61 Zeynocel ypk bawka biwey yapmadim yumurtayi domatesi kesdim ben bide tabi kizrtmayida azaltdim.Kolumdaki dokuntuler gecsi cok wukur.Ama ben o dokuntu oldugunda safraya bakmamiwdim o uzden ilk testim buydu o da duwuk cikmiw.