Arkadaşlar benimde 2 haftadır çok kaşıntım vardı vicut maf oldu doktorlar tahlil yaptı safra kesede camur cikti ondan dediler ve suan bi hac tahlil sunucu daha bekliyoz bana erken ala biliriz dedi bebegin hareketlerini takip et dedi bana hala kaşıntım gitmedi geçe çok oluyo avuç içlerime kadar kasintim benim durumda olan varmi