Aybkezr banada 16 önde dedi Dr sonra en son 29 da yukarı cikmia dedi riskleri normal doğum yapamıyorsun,kanama ve lekenmeler oluyor ,ilişki yasaklanıyor,çok ayakta durmak ve iş yapmak yasaklanıyor cnm neyse işte bunlara dikkat ettim şimdi 33 haftadayim bu hafta başka Dr gittim kendisi çıkardığını söyledi yarın başka Dr gidecem inşallah cikmisyir ya korkutuyor insanı gerçekten