Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı fakat aldığım haber beni o kadar üzdü ki 35 haftalık hamileyim ama bebeğin 2 hafta geriden geldiğini söyledi en son kontrole gittiğimde her şey yolundaydı 2 hafta gelişmemiş dedi ilaç verdi progestan verdi bunları kullan haftaya tekrar kontrole gel dedi. Böyle bi durum yaşayan oldumu nasıl ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.