Mercimegim4 3 gün oldu gebe olduğumu öğreneli 2 gün önce beta 195 ti kese görünür mü ya. Acaba hala orda mı🤭sizinde endişeleriniz var mı?
metehaninannesiii Mercimegim4 beta değer düşük kuzum.yani daha yeni minicik ondan dolayi biraz daha bekle derim
Mercimegim4 metehaninannesiii 7 mayısta kese için çağırdı da ya ilk gebelik ya görünür mü acaba kasık ağrılarım var leke falan da olmadı
Mercimegim4 Tubiko52 ama zaman geçmiyorrrr çıldırcam. Sürekli diyorum acaba hla orda mı? Peki diyelim kese oluşmasa beta düşse bunu da hisseder miyim ağrılar falan kesilirse
Dilekcnkn Mercimegim4 ben 4+3 de gördüm keseyi canım beta 333,4 dü ☺️ Bazen geç de gözükebilir stres yapma
Sareliidunyam Mercimegim4 benim alttan muayene ile kese göründü 5+1 de 2 hafta sonra kalp atışı için gideceğim
Aysekaraoglu Mercimegim4 ilk hastaneye gittiğimde 4 haftalikti öğrenir öğrenmez gittim hastaneye doktor çok yeni belki goremeyebilirz demişti ama yinede görmüştük keseyi belki gorebilirsiniz sizde