seyhansss Kızlar ben mart ayında kimyasal gebelik gecırdım ogrendıgım gun adetım geldı ve suan 27 gün oldu adetım 6 gun gectı kımyasal gebelık adet gecıkmesı yapıyor mu bunu yasayanlar varsa yazabılır mı yoksa tekrar hamılemıyım yarın test alıp yapıcam
Mom850 seyhansss bende adetim den 2 gün önce test yaptım çift çizgi silik bir çizgiydi ama gözle görülüyordu ertesi gün adet oldum. Merhaba sanırım bu kimyasal gebelik oluyor. Yinede hastaneye gidip kan verdim gebe değilsin dedi kimyasal kanda belli olur mu bilemiyorum
Royem62 seyhansss evet gecikme oluyor kuzum sonraki ay düzene girersin inşallah ama yine de Allah gönlüne versin
Gamzedrsun seyhansss Merhaba bende kimyasal gebelik geçirdim adet oldum sonra ki ay Adet olmadan hamile olduğumu öğrendim tekrar Ama malesef oda kürtajla sonuçlandı . Siz yinede bir test alın
seyhansss Mom850 vallahi bende gecırdım ilk adetımı gormem lazım ama gelmedi eşimle korunduk ama belli mi olur bakalım yarın test yapıcam belkıde kımyasal gebelık adet gecıkmesı yapıyordur
seyhansss Gamzedrsun merhaba canım 4 kez düşük yaptım şuan korunuyoruz pek hamıle olduğumu sanmıyorum ama yinede yarın bi test yapıcam
seyhansss Gamzedrsun evet biliyorum 1. Kalb atısı duymustuk 7. Hafta kalbı durdu 2. Mol gebelikti 3. Saglıksız gebelık 4. Kimyasal gebelık oldu