Bybi_geliyor0203 ben 20 li haftalarimda hissetmiştim ağrın konusunda birşey diyemem ama çeşitli ağrılar oluyo diye biliyorum benim o haftalarda sol bacağımda çok kötü ağrı oluyodu yuruyemiyodum bazen doktor sinirlerin birbirine yakındır demişti yinede doktorunuza sorun tabi ve Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah