Merhaba hanımlar dün gün içersinde biraz bel ağrım ve adet olacakmış gibi hissettiren ağrılarım oldu az az .Ama bugün akşam üstü başlayan bel ağrım var ve ara ara çok daha fazlalasiyor halada geçmedi rahatsız edecek derecede 🙄 bu arada 36+4 haftaligiz yarın sabah kontrolüm var beklemeli miyim acaba 😏