Ebru_d Gebeliğiniz başladığında doktorunuz hngi folik asidi önerdi ve kaçıncı haftada başladınız? Gebelikten önce kullandıysanız gebelikte dozu arttırdı mı doktor?
SusamTanecigi Ebru_d folic plus önerdi ama farklı vitamin takviyesi verdi o yüzden ekstra kullanma dedi folidolce için çok kötü kesinlikle kullanma onu dedi daha pazartesi gebelik istiyorum
metehaninannesiii Ebru_d 5.haftamda başlamıştım o zaman ogrenmsitim hamile olduğumu şimdi 19+2 haftaligim folik asiti bıraktırdi doktor zaten benim benim folik asit yüksekti
Aslhn12 Ebru_d gebeliğimi öğrenir öğrenmez Yani 3 buçuk 4 haftalıkken doktorum folik asit yazdı. Markası folbiol
zeynepemiromer Bebegim_65 benimde aynı ama birşey soracağım bazen burda postlarda görüyorum yok çok ağır yok çok kötü bir folik asit bebeğe zararlı falan diye benim.doktorum bunu önerdi ve kullandığımdan beri hiç bir yan etki görmedim tedirgin oluyorum böyle şeyleri gördükçe sizde nasıl acaba
mcansu Ben hamilelik öncesinde 3 kutu folidoce kullanmıştım. Doktorun önerisi ile. Hamileliği 5. haftada öğrendim. Ve şimdi de folbiol kullanıyorum.
Ozlemflz Gebeliğin 5 ay oncesinde folbiol vermişti gebe kalmadan 1 önce de folita verdi su an devam ediyorum.
ZumrutHanim minnakanneeee uzerinde minik siyah noktalar varmi 
Hayal11 minnakanneeee bana da bugün bunu verdi altın ama sormayı unuttum aç mı tok mu diye ? Bilginiz var mı
Egemeninannesi1 Ben hamile kalmadan 5 ay önce başladım aktif folic trio ya , sonra hamile olduğumu öğrendiğimden 2 buçuk 3 ayıma kadar da devam ettim dr bilgisi dahilinde bence çokk önmli hamile kalmayı düşünenler içmeli
Merosing Ebru_d Merhaba, ben hamile kalmadan önce başladım doktorumun tavsiyesi ile folbiol kullandım. Hamile kaldıktan sonra doktorum hem folikasit hemde vitamin içerdiği için vinalac önerdi onu kullanıyorum çok memnunum :)
Alpaslan123 Folbiol gebelikten üç ay öncesi başladm çünkü 5 aylık folik asit yetersizliğinden bebeğimin sonlandırlmşto😥