AlEs 14+3 haftalığım doktorum erkek olabileceğini söyledi ama tam net bişey demedi 1 ay sonra tekrar çağırdı. Yanılma payı var mıdır acaba
Nilsubatu AlEs tabiki vardır benim bacağını açıp resmen göstermiş olmasına rağmen yine de hazırlıklara başlama dedi