Hanımlar 15 haftalığım Bugün lavobaya bir girdim sonra kalktığımda lavobanın içinin kan olduğunu gördüm sildiğimde de kan vardı . Daha sonra uzandım hemen hastaneye gittim doktorum bebek sağlıklı dedi iğne verdi vurdurdum. Başına gelen var mı cok korktum neden olur ? Biraz süpürge yaptım eve ondan mı acaba