Meraba hanımlar 5+3 haftalığım ve hiçbir belirtim yok denecek kadar az çünkü ilk öğrendiğim hafta göğüs ağrım falan da oluyordu şuanda o da yok sadece ara da hafif hafif kasığıma ağrı giriyor bazen hiç olmuyor bile . Normal mi böyle belirtisiz olan arkadaşlar var mı acaba