Zeyzeyu19 özellikle ilk 3 ay 2,5 altı olması çok önemli bebeğin zeka gelişimi açısından. Ben gebeliğimi ilk öğrenirken verdiğim kanda tsh 17 çıkmıştı herkes şok oldu çünkü öncesinde tiroit problemim hiç yoktu. Apar topar ilaca başlandı ve hızlı bir şekilde düşürüldü. Sakın beklemeyin ve endokronoloji bölümüne ulaşmaya çalışın dahiliye doktorları ilaç dozunu ayarlayamıyorlar çoğu zaman.