Eymn12 aslinda sadece kolay olacagini düşünmek de pek ise yaramaz zor da olabilecegini kabullenmek gerekiyor bu süreçte. Evet zor da olabilir ama ben basaracagim ve sonundaki kavusma bana her seyi unutturacak diye düşünmek daha doğru bence😊 zor dogum hikayeleri bana göre olumsuzdan daha cok olumlu etki bırakıyor. Annelik oyle bir mesele iste ne kadar zor da olsa başarıyoruz 💪🏻