Selnyy Kızlar acil bakar mısınız 30 haftalık hamileyim ve durup dururken terliyorum su gibi oluyorum neden
Sedagmlksz Selnyy 32 deyim ben de aynı durumdayım sıcak basıyo terliyorum hem hamillelik hem havaların ısınması 😅
Melikkkeee Selnyy bende 30 dayim terleme sicak basma bende de var kan akışı arttığı içindir diye düşünüyorum🙂
Fly38 Selnyy merhabalar. Son 3 4 gündür bende de aşırı terleme sorunu var. Gece gündüz su gibi olup uyanıyorum. Doktora gittiniz mi acaba ne dedi bilgilendirebilir misiniz ??
Zeynep0332 Selnyy bende hashimato guatr var cnm zatende..125 mg içiyorum..doz ayarı vaktimde geliyor..belki Ondandır aynen 👍
Fly38 Selnyy ayy şuan bende öyleyim ve de çarpıntım oluyor. Kalp krizi geçiriyorum sanıyorum panik atak da var 😞 ilk gebeliğim tecrübesizim. Sizdede çarpıntı var mıydı acaba
Selnyy Fly38 evet ben doktora gittiğimde çarpıntı var dedi tiroitlerime bile baktı şüphelenip ama gebelikten dedi benimde ilk gebeliğim ama korkma bişey yokmuş 🙈