Mom850 SimgeAydn adetime 21 gün var ama yinede yazmak istiyorum 😂😂 ovulasyon testi yapıyorum hayırlısı inşallah
Bebegimmaskimm SimgeAydn benimde 7 gün var daha bugün dayanamayıp test yaptm ama çıkmadı biliyordum zaten çıkmayacağını hahahah 🤣🤣
Aykem Mom850 geçen ay yaptım tutmadı. Bu ayda 4 gündür yapıyorum yakın gibi yumurtlamam. İnşallah pozitif haberler cok olur.
Elifcc Benim yarın ama bilemiyoruum geçen ay yumurtlama görmeme rağmen olmadı bu ay sadece birkaç ovülasyon testi yapıp bıraktım yumurtlama günü belirtilerim bariz olur genelde değerlendirdik o günü ama ümidim yok dün test yaptım negatifti
Mom850 Aykem hemen hemen yakınız benimde bugün 6. Günümdü birlikte ilerleyelim kız bakalım neler olacak benimde akıntım oldu az önce testimde diğerlerine göre koyuydu değerlendirdim Rabbim nasip eder inşallah
Aykem Mom850 benımde öyleydi bende değerlendirdim. Birde bir gebenin günlüğü yumurtlama gününden itibaren bir hafta avakado yiyin dedi onuda yapacam.
Elifcc Mom850 düzenli adet oluyorum ben adete 10 kala felan yumurtlama görüyorum testide yumurtlama dan 17 gün sonra yapın diyorlar o kafamı karıştırıyor regl olanda varmış hamileliğinin başında o yüzden ne zaman test yapmalıyım da kararsız kalıyorum