Duygu6166 Hanımlar isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyoruz da çiçeksepetinde yorumlar güzel ama emin olamadık yaptırıp memnun kalanlar var mı mümkünse resim atabilirseniz çok sevinirim.