Nalinnn Sudealsancak bende 5 haftalıkken gittim 6+3 bende dün gittim ama hala kalp atışı duymadım doktor çok erken dedi 10 gün sonra tekrar gidicem bence bi problem yoksa 10 gün sonra falan git kalp atışınıda duymuş olursun hem
Sakinem212 Sudealsancak ben 4 haftalık gitmiştim boşuna gittim ne bşr ilaç ne de takvim oluşturmdı 2 hafta sonra gel desş kalp atışı olunca yapıyorlarmış sizin 7 haftalık olsun gidersiniz kalp atışını duymuş olursunuz.