Merhabalar 38. Haftadayım ve ne açılmam var ne bebek kanala inmiş böyle olup Meryem ana otunu suya koyan ve açılması olan var mı arkadaşlar eger 2 hafta sonra gelmezse suni sancı verecek doktorum ve boşuna suni sancı almak istemiyorum açılmam olmaz ve sezeryana girersem boşuna sancı almış ve bebeğimi yormuş olacağım bu durumda olup Meryem ana otu ile sancısı gelen açılması olan var mı??? 🤲