cryingbaby Merhabalar, gumus gogus kapaklarindan alacagim. Hangi marka almaliyim, kullananlar ne tavsiye eder? Bide 999 ve 925 olanlarin birbirinden ne farki var🤨 kapak kullanirken kremsiz mremsiz emzirebiliyomuyuz? Bidaha krem almasak yani
eaktr cryingbaby ya bende 925 ile 999 arkasındayım herkes farklı söylüyor, krem olarak lansinoh çok iyi diye duydum bu arada.
Ozlem23 cryingbaby zaten gümüş kapakla kremi aynı anda kullanamıyosun diye biliyorum kulkaak istersen belli bı dönüşüm aralığı var ama ben gümüş kapak almadigim için araştırmadım
Armindia cryingbaby Ben göğüs ucu yarasından korktuğum için ikisinide aldım lansinoh krem + baby mom marka gümüş kapak e bebek in gümüş kapağı yorumlar iyi epey bakalim
cryingbaby eaktr lansinohun fiyati kapak almayla eş,hangisini alsam ne yapsamm Oyuzden sordum ama kimse ilgilenmedi🤨
NazKaya06 cryingbaby Arkadaşım ben kapak aldım, doğumdan 2 hafta öncede takmaya başlamak gerekiyor. Şu an takıyorum göğüs ucum nemli ve yumuşacık. Kapak kullanan herkeste göğüslerim yara olmadı diyor.
HavvaK cryingbaby o kremi kesinlikle o kadar parayı vermeyin derim. Ben kullandım hiçbir işe yaramadı 😣 gümüş kapak alma imkanınız varsa da muhakkak onu alın
cryingbaby eaktr trendyolda silverlinda buldum, 129₺ en uygunu da o, yorumlarin coğu olumlu ama bilemedim yinede 😔
tugbade cryingbaby Trendyoldan silverbell 999 ayar gümüş kapak aldım yorumları çok güzeldi bende ilk kez kullanacağım lansinoh krem çok iyi duydum herkesten onuda aldım bakalım inşallah işe yararlar boşa almış olmam🌸 az da olsa faydası varmış kimine çok iyi gelirken kimine yaramıyormuş deneyip göreceğiz hazirandan sonra 🙏🏼
Beyzan 999 gümüşün en saf hali asıl iyileştirme özelliği gumuste olduğu için en güzeli 999 ayar ama 925 ayar da gayet güzel tedavi edici özellikte. Gümüş kapak kullanırken krem vs sürmek doğru değil çünkü gümüş doğrudan memeye degmeli ki tedavi etsin. Krem konusunda lansiloh en iyisi deniyor ama yapılan araştırmalar saf zeytinyağının içindeki lanolin miktarının lansiloh kremden daha fazla oldihunu göstermiş. Ben 2 sene önce lansiloh aldım ama yine de çok yara oldu. Kimi anne kremle atlatiyor kimine hiç bir şey gerekmiyor. Ben ilk seferde çok çekmiş bir insan olarak kapak alacag im bu sefer zaten lansiloh ile gümüş kapak arasinds pek bir fark kalmamış