Bünyenle alakalı canm bnce brnde adetime 5 kala doktora gittim idrar yollarında enfeksiyon vardı ilaç kullanıyordum adetime 1 kala gittim 176.5 la hamile olduğumu öğrendim 😍 kanda çıkan gebelik idrarımda çıkmadı taki adetimden 13 gün sonra çıktı 🙃 sabırlı ol canm beklemesi zor biliyorum ama yapacak hiç bir seyimiz yok ❤️