Kbryagci38 Selam kızlar 38+3 haftalık hamileyim akşam 8 buçukta aniden bi sancı girdi sonra kesildi yarım saat sonra tekrar adet ağrısı gibi ağrı ve alt tarafımda baskı hissediyorum . Sizce bu doğum sancısı mı .
Mores Kbryagci38 düzenli olmaya başlıyorsa olabilir. Ama özellikle doğum sancısı diyebilmek için düzenli olarak bele ağrı girmesi lazım
Mores Kbryagci38 evet bel kopuyor gibi bir sancı. 5 dk yada 3dk da bir gelene kadar evde hazırlıklarını tamamlamaya çalış canım. Ama huzursuzsan hastaneye git mutlaka uzak değilse görünür gelirsin 🤗 kolay doğumlar diliyorum