Bende de bir hayli fazla şükür 32 ye kadar gelebildim.gebelik şekerim yok böbreklerde de sıkıntı yok sebebi bilinmeyen su fazlalığı.diyet yapamıyorum tabi tatlıya hayır diyemiyorum hele ki ramazandayız eşime sürekli sütlü tatlılar yapıyorum oruç olunca.evde sürekli tatlı var yaniii ☹️