m_yk34 devlet hastanesinde böyle bi durumla karşılaştım yatış verdiler 33 haftada. 37 de zorunlu sezeryana alacağız dediler yoğum bakımda yatırcaz dediler. Yok bebeğin ölür yok hastaneden çıktığın anda mazaret kabul etmiyoruz dediler. 3 gün sonunda kağıt imzalayıp çıktım. O 3 gün boyunca ağladım gram uyku uyumadım. Özele gittim detaylı ultrason da da bakıp gayet normal 3 hafta gerilik yok 1,5 dediler. Doktorum her sabah 2 yemek kaşığı pekmez iç dedi günlük muz tükettim 3 öğün yemek yedim sebze yemeği yedim. Günlük 2 bardak süt içtim. Rabbime hamdolsun şuan 36 haftalığız herşey normal, başka doktora geçiş yaptım hiç bir sorun sıkıntı yok dedi. Canı veren Rabbim, verdiğine de vermediğine de hamdolsun. Psikolojı bozmakta üstlerine yok..