Birkiz Arkadaşlar ayın 4nde randevum var aracı ben kullancm 3 yaşındakı kızım var annemde benımle gelecek hastaneye polıslerden onlar ıcın ayrı ızın almaya gerek varmı
Fatos_teke46 Birkiz bn geçen polisi aradığımda izin verilmişti hamilelik varsa yasak sorun olmaz ama polisi görürseniz mecbur söylemeniz lazım dedi hemde polisten izin aldığımızida söylememizi istemişlerdi
Birkiz Fatos_teke46 pekı aradığınıza dair tlfnunuza bı mesaj falan geldi mi polisten yoksa siz mi söylednz polısı aradık dıye
Fatos_teke46 Birkiz biz söyledik herhangi bir mesaj gelmemişti zaten poliste söyledi hamileliğe dair mecburiyetiniz varsa gidebilirsiniz sıkıntı olmaz demişti gidiş gelişimde sorun yaşamıyorum suanlik