biz şuan 36+2 yiz ama regl sancılarım gibi sancılarım var 2 gündür nişanımın gelmesini yada su falan bekliyorum sizce beklemelimiyim yoksa doktoruma danışıp gidip baktırmakımıyom gaz sancısı çıkabilir diye bişi diyemiyorum doktoruma çok ikilemdeyim yardım edin