Merhaba kızlar geçen hafta keseyi görmeye gitmidtim oluşmuştu doktor ozmn 4 5 haftalik falan dedi bugün gittim bebek oluşmuş kalp atışı da var fakat ne kadarlik oldugunu heycandan sormadım 😆 doktorda ben gittigimde ameliyattan çıkmıştı ve saat 5 gibiydi mesai bitmişti yani bide çok soru sorunca unuttu söylemeyi diye düşünüyorum… Son adet tarihim 12 mart… Famat suan ne kadarlik sizce 😆