Mrvbdk Arkadaşlar yazmıstm bi kaç gündr kasık ağrım vR dye. Bu sabah kasığımdan bacağıma vuran sancıyla uyandm öyle acı doluyduki. Snra hafifledi smdi kasıgım ağrıyo tekrr Sizce bacakla alakalımı yoksa kasık ağrımmı arttıki ?
deletedmom40 Regl sancısı gibi mi çünkü benim de her sabah kalktığımda regl ağrısı gibi gaz sancım oluyor onla uyanıyorum biraz yürüyüp lavaboya gidince geçiyor