[silindi] Canim_-bebek01 doktorunz dusecek dedi mi? Farkli dikisler var düşmüyor kendiliğinden yok oluyor
Akoalalover Canim_-bebek01 benim iki hafta da çoğu iyileşmişti sanırım afedersinix taharet alırıken düğüm düğüm elime geldi 🥺
[silindi] Canim_-bebek01 kontrole cagirmadi mi? 1. Haftada bilmiyorum da ben 3 sene once dogum yaptim dikis falan aldirmadm düşmedi de estetik dikis mi ne diyorlar sanirim adi farkli da olabilir de..