ysmn_kck17 Bu hafta da olan hamiş anneler ne durumdasınız . ? 3 gündur azalma hissediyorum . Yarın doktora gidicem ama sizin bebeleri merak ettim normal mi anormal mi acaba ?
gul_bf ysmn_kck17 Bende şuan 30+4 deyim. Geçen hafta hiç durmayan oğlum hareket etmiyor diye saatlerce oturup konuştuğumu dürttüğümü biliyorum. Gayet normalmiş korkmayın. 30 haftaya girince eskisinden de hareketli oldu ☺️
Berenduru ysmn_kck17 merak etmeyin benimde aynı bazen çok hareketli bazen uyuyor sanki. telaş yapmanıza gerek yok.
Berenduru ysmn_kck17 geçen hafta doktorum eğer 2 saatten fazla hareket olmazsa gel demişti o saat aralığını kontrol edin derm
Mzgnormann Cigdemmom hayır tam tersi o haftalarda çok azalıyor 30dan sonra hareketlenecek bendede o haftalarda çok az hareket ediyordu doktorum bu haftalarda öyle oluyo demişti sonradan düzeldi
ysmn_kck17 Cigdemmom Bende öyle düşünüyorum işte . Ay çok hassas bir dönem atlatiyoruz hayırlısıyla dogursak
ysmn_kck17 Mzgnormann Ay inşallah normalde randevum 8 Mayıs ama aklımda kalacağına gidip görüp rahatlamak istiyorum o yüzden yarın gidip içimi rahatlatmam lazım ama bu dediğiniz beni rahatlattı biraz da olsa teşekkür ederim .
Mzgnormann ysmn_kck17 makinelerd yanılma payıda oluyo ama doktorum bana kaç kere dedi bunu sen düzenli beslen fazla stres yapma akışına bırak sağlıklı olsun yeterli o
Mzgnormann Mzgnormann aahahha ben yanlış yanıtı vermişim ya başka yere yazacaktım bunu ya hareketler o haftalarda azalma oluyo sen Yinede doktorunla konuş için rahatlar
Raymalifalitiko Ben her gün hissediyorum 28+4 deyim baya da sert hissediyorum hatta Google dan bebek suyu patlatır mi diye bile baktım cok sert ve can yakıcı vuruyor özellikle aşağı bölgeye vurunca zıplıyorum yerimden
ysmn_kck17 Raymalifalitiko 29 a kadar bende öyleydim . Bu haftaya girince işte azalma olunca korkuyor insan . Geçen hafta oyleyken şimdi neden böyle diye .
ysmn_kck17 Berenduru gerildigini döndüğünü hissediyorm ama tekme yok anneyi meraklandiriyor teşekkür ederm çok saolsun ☺️
ysmn_kck17 Berenduru Hiç belli olmuyor ki . 2 saat içinde hiç durmadigi da oldu , yada bi sabah bı akşam hareket ettiğide oldu .
Mandalina91 ysmn_kck17 bende 30+4 teyim bu akşam ilk defa bu kadar hareketli hissettim ama dönüp dönmediğini anlayamıyorum