Bayanlar ben geçen yıl Sibel zorbas da doğum yaptım aşırı zor geçti aksiliklerle dolu bir dogumdu ben pes etmişken doktorum hiç pes etmedi mükemmel bı doktordu şuanda medicanaya geçti ve çok yüksek doğum fiyatları muayene fiyatları vs ve avicennada gözüme takılan Tülin hanım vardı doğumu nasıl ilgisi alakası bilgi verirseniz çok sevinirim??