Merhabalar ben tüp bebek yaptırdım dondurulmuş 5 günlük embriyo nisanın 1 inde transfer oldu bugün ultrason da doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi biraz olumsuz konuştu ama kan testim pozitif gelişmiş gözüküyor 10.159 değerim dizimde basınıza böyle birsey geldimi