Merhaba arkadaşlar dün ve bugün sol kasığımda ve genital bölgemn üst tarafında bir ağrı var.. bebeğim kipirdayinca dahada artıyor sizce bu ağrı doğum sancısı mı nasıl anlarım ilk doğumum sezeryan hiç böyle ağrım olmamıştı.. 32+4 gunluguz, acile gitmeli miyim