Fnuraksoy 38+3 Haftalık ilk bebeğime hamileyim. Erkek bebek bekliyorum her gören geç gelir diyip duruyor. Bilimsel bir tarafı yok ama tecrübeli anneler sizin nasıl oldu ?
Senayyalcin Fnuraksoy 37 haftalık doğuran da gördüm ama ben 40 haftayı geçeceğim nerdeyse hala tık yok o yüzden bilemiyorum bende 😂😂
D-uysal Fnuraksoy öncelikle sağlıkla kavuşun inşallah o hiç belli olmuyor her bebek farklı bazıları 36 dan sonra erken geliyor bazıları 9ay 10 günü doldurup öyle geliyor cani ne zaman isterse artık:)
1incir Fnuraksoy bence öyle bi şey yok ablamın kızı 42 de oğlu 38 de doğdu Benim kızımda 41de zorla geldi yani Bakalım şimdi oğlumu bekliyorum inşallah erken gelir 40 olmadan
Anne321 Fnuraksoy bende erkek bebege hamileyim 37+0 yim bende cok merak ediyorum ve bunu cok duyuyorum erkek bebek gec geliyor diye ama kizda gec gelen var bence bebeklerin cani nezaman isterse😅😅
Fnuraksoy Herkes yorum yapıyor erkek kesin geç gelir diye🤦🏻♀️ Sinir oluyorum hayırlısı olsun artık.. zaten şu kapanma sürecide geldi bakalım ne zaman gelicek bebişler 😊
Vrl Fnuraksoy 40. Haftadayız 41 e gidiyoruz 🤦🏼♀️ Kızlar erken gelir dediler sabır küpü olduk artık🤷🏻♀️
Fabulas Bende erkek annesi olacagım nasipse 40+0 ım nişan geldi az sancı var ama tık yok yani bakalım nereye kadar
MerveDemirhan 38+5 gunlukkten dunyaya geldi minnosum :) bence her erkek bebek ayni degil gelmek isteyen geliyor 😍