Duyguozdemrr 10cm açılma ile doğum oluyor.Sende doğurursun,doğuracağına inan.Bu bize Allah tarafından verilmiş doğal bir süreç ☺️ Millet neler anlatır,tıka kulağını.Sancıların başladığında nefes egzersizlerini yap.Bak burda bir sürü doğum hikayesi var,hemde ne güzeller.Senin de olur ☺️ Bir avazda kavuşursun bebeğine inşallah.