OznurAlaca Hanımlar lohusa pişaması alicam hangi markayı yada nasıl birşey tavsiye ediyorsunuz ikiz gebesiyim sezeryan olucam büyük ihtimalle karin hemen iniyor mu beden nasıl olmalı ve sezeryan pişaması fark ediyor mi kafamda deli sorular
sinefil OznurAlaca Ben lohusa pijaması almadım normal düğmeli pijama takımları aldım. Gündüz giymek için de düğmeli elbiseler aldım Trendyolmilladan hepsi
sinefil OznurAlaca Bu arada hamilelikten önce s giyiyordum yine s aldım zaten rahat ve bol oluyor pijamalar ve karın bir iki haftaya iniyor
bebekmuhendisi OznurAlaca karın hemen inmiyor ama panik yapmayın ben doğum yaptım ayağa kalktım sanki benek içerde 😂bi daha eskiye dönemicrm sandım kısa zamanda normale döndüm ilk doğumumda alt üst takım alkıştım bunda bir tane elbise şeklinde alacağım oda fark olsun diye diğerinde rahat etmiştim hiç sorun olmadı tertemiz kullandım
OznurAlaca Cansu101706 25 ama doktorum erken doğum olur falan dedi baya modelimi bozdu hatta dünden beri ağlıyorum erken doğum riskin var dedi ama ne bi diğer geliştirici iğne yaptı ne 3 günde bir kortizon öncesi oluyormuş onu verdi yeni bir doktor araştırıyorum
bus91 OznurAlaca normalde m giyerdım xl aldım ben sezaryen olacaksan dikiş yerin ağrıyabilir hemende hop dıye karın ınmıyor bıtane xl aldım 2 tanede m aldım canım ben lohusa pıjaması olarak Trendyol sıyah alt ust ustude sıyah beyaz sabahlıktı effort dıye bır marka ama yerı ınanılmaz guzel diğerlerıde normal pentınım kısa kollu onden düğmeli aldım
Ydgrshn54 OznurAlaca lohusahamile sayfasindan aldim muhtesem pamuk gibi bebegime aldigim kiyafetlrden yumsak cok kaliteli ve cok uygun hic tereddut etme bayilirsin
bebekmuhendisi OznurAlaca lohusa pijaması sabahlıklı olanlardan o zaman çok uyguna denk gelmişti iki takım aldım 😅foto çekimi falan olacaksa şık bişey alınabilir ama rahat edeceğiniz birşeyler almak en iyisi bu arada sezeryan oldum hiç sıkıntı yaşamadım sizde rahatlıkla atlatırsınız umarım 😊
bebekmuhendisi OznurAlaca ben yanlışlıkla sildim sanırm yorumu https://www.lohusasepeti.com/sabahlikli-lohusa-gecelik bu sayfada çok model var ve şık rahat buraya bakabilirsiniz fiyatları yüksek biraz ben trendyoldanda bakıyorum öndeki doğumda çok uyguna denk getirmiştim iki tane sabhlıklı alt üst takım almıştım foto falan çekilecekse şık olabilir diğer türlü sade rahat bişey işinizi görür fazla para vermeye gerek yok bu arada ben sezeryan oldum
Mzgnormann OznurAlaca valla çok rahat çok güzel ben normalde S beden giyiyorum M aldım lastik bölümü çok hafif güzel
Sedagmlksz OznurAlaca valla ben geçende trendyolmilladan bi tane aldım önden düğmeli alt üst o kadar beğendim ki yumuşacık çok güzel denemek için bi tane almıştım çok beğendiğim için şimdi 2-3 tane daha alıcam tavsiye ederim