Enessuna Merhaba hamiş anneler 34 haftada sizin bebeğiniz kaç kiloydu. Benimki 2175. Az mı acaba 🤔 bebeğe kilo aldırmak için neler yapıyorsunuz. Ve normal doğum içib neler yapıyorsunuz 🤗
Aslanannesiayse Enessuna yarın 34.haftaya giriyoruz bugün devlet hastanesi kontrolde tahmini 2450 dedi ama öZel hastanede geçen hafta daha az söyledi yarın gidicem bakalım
Enessuna Aslanannesiayse çok iyi maşallah sağlıkla kucağına al inşallah. Bebeğin pozisyonu uygunmı normal doğuma
Egemeninannesi1 33+2 deyim bir hafta önce randevu vardı 2420 dedi dr , gebelik şekerim biraz yüksek çıktı ama :( moralim bozuk dahiliyeye yönlendirdi şeker takibi verdi
Enessuna Egemeninannesi1 sonradan çıktı galiba şekerin. Korkma dikkatli beslen ablamdada öyle olmuştu sadece sağlıklı beslenmen gerekicek
denizkizim Enessuna bana da minyon bi bebek olacak dedi ama bu sıkıntı yapacak bir şey değil, sağlığı yerinde olduğu sürece problem yapmıyorum. aksine doğum belki daha kolay olur😊
Egemeninannesi1 Enessuna evet sonradan çıktı canım çook yüksek seviyede değil ama sınırın üstünde yani yinede :( diyetisyene başladım bende halbuki 8 aylığım 8 kilo aldım ama bu şekeri seviyenn altına indrmm lazım taktım kafama
Enessuna MucizeAnnesii her hangi biiey tüket diye öneride bulundumu peki. Yoksa. Eşinizke ikinizde minyonmusunuz
kubr_pak Enessuna Genel de herşeyden yiyorum, yemediğim bir şey yok, günlük ceviz, muz, kaşar peynir yiyorum, omega 3 kullanıyorum vitamin olarak onun dışında başka bir şey yapmıyorum ne bulursam yiyorum 🙈😊
Enessuna Egemeninannesi1 çok fazla kafana takma. Gebelik şekerinin fazla yemekle alakası olduğunu düşünmüyorum zaten.
Rat Enessuna 34+5 te 2200 gr dedi banada doktorum. Haftasıyla uyumlu sorun yok dedi. Öncesinde 10 gün kilosu önde gidiyordu. Gebelik şekerinden dolayı epey dikkat ettim bu süreçte bende olduğum kilodan 1 buçuk kilo verdim ve bu süreçte bebekte 300 gr sadece almış 3 haftada. Ama normal haftasıyla uyumlu olmuş artık dedi. 2 hafta sonra tekrardan kontrolüm var. Bende eşimde minyon değiliz. İri sayılırız hatta:) ama ben ve kardeşlerim hep 3500-3600 doğmuş eşim 1600, abiside 2500 doğmuş hemde 39. Haftada erken doğumda değil. Bu durum genetikte oluyorsa aşırı kilolu bir bebek beklemem doğru değil sanırım. Tüm bebekler anneler sağlıklı olsun ve hayırlısıyla doğumumuz geçsin. Kafanızı takıp stres yapmayın lütfen.
Enessuna Rat bende diyetisyenle berabr gidiyorum kilolu hamilelik yaşadığım için. Banada uyumlu demişti. Benim bebekliğimde kilolu doğmuşum ama eşim seninki gibi zayıf doğmuş. Sağlıklı olsunlarda ☺️