EsmanurTrlBykl canim gebelik sekerin var. Ben seker yukletmesi yapmadim. Parmaktan hergun olctum degerler cok yuksek oldugu icin diyabete gittim doktor 1 hafta diyet yapmami soyledi. Diyetisyene gittim listeyi yazdi ve diyet yapiyorum. Hersey yasak canim. Seker dusmezse mecbur insulin gerekiyor. Ama cok sukur arada siniri gecsede insulin yazmadilar her hafta kontrole gidiyorum. Hergun 6 kez olcum yapiyorum parmaktan. Korkmana gerek yok dusmezse bebege zarar canim. Diyetine dikkat edersen bi sıkıntı olmaz 😊