Anneler anne adaylariii ben 3 aylik hamileyim 😊son 3 tür dus aldiktan sonra saclarimi kuruluyorum makineyle ama yagi gitmiyo gibi yagli gbi parlak ama yagli degil gibide 3 kez sampuanliyorum sampuan degistirdim cok yikanan biriyim sac tipim kurudur cabuk yaglanmaz.son 1 haftadir boyle.acaba boyle birsey yasayan var mi sanirsam gebelikten🙈