rukiyece lütfen isyan etme okurken gözlerim doldu aklıma kendim geldim :(( ben de iki düşük yaptım ağlaya ağlaya hem de. Sonra sorunum varmış kan pıhtılaşması, şu an tekrar hamileyim günde bir tane kan sulandırıcı iğne vuruluyorum.
Her şerde bi hayr vardır düşmüşse vardır bir sebebi, ya sağlıksız doğsaydı dedim öyle teselli ettim kendimi. belki de senin düşmeyecek öyle düşünme :((