Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 39 haftalık hamileyim ,3600 kilo dediler hafta 250 300gr alıyor bebeğin gelmeye niyeti. yok bir hafta sonra tekrar artacak normal doğum çok istiyorum zorlaştıracak biraz sanırım .siz kaçıncı haftadasınız, bebiş kaç kilo, böyle bi durum yaşayan oldu mu,